Malin Olvenmo

Äntligen är vi klara

Nu är allt klart =) julskinkan e klar, kylen ärfull  med julmat, klapparna ligger under granen, nyinköpta kläder till kasper som han ska ha imorn =) nu är det bara sängen kvar. Kasper sover redan. Han har varit så mammig idag. Han älskar sin mamma. Ska bli så kul imorn då han får öppna alla sina klappar.
Jag och Niklas har inte köpt något till varandra iår utan vi köpte en kaffe maskin istället eller den nya familjemaskinen =) den e så fin. Den gör varm choklad, kaffe och the så jag e glad.
Idag vart det farsta och Ica maxi...inhandlat det sista och det känns riktigt skönt.
Så imorn blir det att sova ut och äta julgröt till frukost. Sen bara vänta på tomten.

Nu äntligen får jag fira jul med min alldelses egna familj. Min älskade son och min älskade man...kan inte bli bättre, sen är det bara ett plus att niklas föräldrar och hans farförälldrar, och min mamma kommer. Nej nu ska jag krypa i säng...måste va pigg imorn.

Kommer ni ihåg när man va liten då man räknade ner från sin födelsedag tills tomten kom =) jag va rädd för tomten, jag visste att han kom på natten och lämnade julklapparna under granen. Så när jag vaknade nattetid, låg jag alldeles tyst och lyssnade, jag va livrädd för att jag skulle se tomten, trodde då att jag inte skulle få några julklappar =) men igentligen va det mamma och pappa som la dit dem när vi hade hade gått och lagt oss. Men minns som det var igår hur rädd jag var. Jävla tomte och skrämmas. E nog lite blyg för tomten fortfarande, får se om det är jag eller kasper som ligger och grinar under vardagsrumsbordet imorn =)

Nu vill jag och min familj önska er alla en GOD JUL

Kram Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0