Malin Olvenmo

14 dagar kvar

Nu är det äntligen bara 14 dagar kvar till bf.. Men han kommer nog när som helst tror jag. Va inne på förlossningen i söndags pga konstig huvudvärk och förvirring. Visade sig då när jag satt med ct kurva att jag hade regelbundna värkar men dem slutade ju efter några timmar. Jag tyckte inte det gjorde nå speciellt ont, kanske e så med andrabarnet. Jag var inte öppen nå speciellt, men fick stanna under natten på avd 63 pga huvudvärken. Men fick åka hem igår igen. Då blev det middag hos svärförälldrarna och massa gos med Kasper som va så lycklig att vi va hemma igen =) han har varit på landet hela helgen med farmor och farfar sen fick han sova en natt hemma hos dem eftersom jag låg på sjukhus. Nu sitter jag i soffan har lite förvärkar men inget som känns nå speciellt. Har varit på en liten promenad med min älskling som e sjukskriven pga förkylning =) skönt att ha han hemma. Kasper e på dagis och leker. Ska snart röra oss för att hämta hem honom.. Idag är det alla hjärtans dag också, köpte en chokladask och ett kort till farmor och farfar från kasper. Just nu vill jag bara att bebisen ska komma så jag kan bli smidig och lika med min lilleman igen. Börjar bli trött på att vara gravid nu men det är väl ganska vanligt kan jag tänka mig =) Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer...huvudet e alldelses tomt jag uppdaterar när lille bebis kommit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0