Malin Olvenmo

Migrän nej nej nej nej

Sitter här ska strax krypa till sängen mitt huvud vill ta dö på mig...har varit över till sanna ikväll och tagit en fika...skönt att komma hemifrån en stund. Idg har vi bara varit hemma och storstädat, tvättat alla mattor och kuddöverdrag i soffan =) känns så skönt att allt e förbertt inför julen. Kasper har nyligen somnat..han ville leka men inte jag och Niklas. Så nå roligt har inte hänt här hemma, bara en massa julestök.
Imorn blir det nog att bege mig till handen om huvudet mitt är med, ska eventuellt möta upp sanna och köpa juleklappar, hoppas jag kan hitta nått till min älskling..man måste passa på att smita iväg, så han inte ser vad man ska köpa. Jag har själv ingen aning vad jag ska hitta på till honom men nått kul hittar man nog. Nej nu säger jag natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0