Malin Olvenmo

Bebis bebis

Sitter nu på tåget mot jobbet;) trött som alltid;) mitt hem är ett kaos, mitt kök revs idag.. Det kommer bli jätte fint när det nya är uppe. Kasper är tillbaka på dagis där han stormtrivs;) han har haft lunginflammmation och legat inne på sös;( då va jag inte speciellt tuff som mamma. Nu e Niklas sjuk, han ska ner till läkaren idag för kontroll.. Jag hoppas jag slipper bli sjuk, räker med denna hemska foglossning och sammandragningarna;( jajjamensan vi väntar en liten pojke till i februari;) jag mår toppen i övrigt;) längtar så tills han kommer då man får sniffa bebis igen;) Kasper han kommer bli en så bra storebror. Nej nu ska jag strax kliva av.. Så det är bäst att sätta pungt nu. Puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0