Malin Olvenmo

Bf imorn

Imorn är det bf och ingen bebis har kommit =( Kasper e magsjuk...inte så kul om jag åker på det nu.. min mage e inte på topp, kan antingen bero på baciller eller att förlosningen e nära. Niklas är hemma och tar hand om allt det praktiska, hjälper till med kasper då jag har svårt att gå och lyft pga av denna hemska foglossning. Ni anar inte hur mycket jag längtar tills förlossningen, det är typ det ända jagtänker på =( jag vet att det kommer när det kommer, men man går typ runt och känner efter lite extra hela tiden... men inget händer. om han inte kommit imorn kan han väl ändå vänta tills mars så han slipper flla år på skottdagen. Ska till mvc imorn och mäta och lyssna på lille bebis.. Nu ska jag dammsuga lite innan det är dags för soffan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0