Malin Olvenmo

I Maj

åh vad härligt att sommaren närmar sig... just nu sitter jag hos mina svärförälldrar vi har bott här hela helgen då dem ändå e på landet och vi har ingen ballkong ingenting..vi bor i ett akvarium =) Igår jobbade jag men det va ganska så folktomt men men förstår folk finns annat att göra än att fika på vallborg. På kvällen vart det grillning med Corina och Mats och lilla Tindra jätte gott och trevligt vart det. Sen en promenad ner till brasan =) trodde ett tag att jag skulle frysa ihjäl. så det vart e kort visit. Sen gick vi hem till varsit och såg tv och tog det lugnt. Familje mys.

Kasper e jätte förkyld och rosslig men pigg iallafall.
Cassi och björm e påväg hit med sin lille liam trevligt med besök =)
Ne nu ska jag klä på mig och äta litefrukost innan dem kommer.

Kram Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0