Malin Olvenmo

blogg uppdatering

Hej hej jag har typ varit sjuk stora delar av det nya året så det har väl inte börjat så bra..men hoppas på att jag tillfrisknar snart iallafall...så jag kan sätta igång med träning och diet.
vad har man gjort då trots sjukdom?? Jo jag har firat jul med min pappa, fick en ny platt tv till sovrummet som jag önskat...passar alldelses utmärkt nu när jag varit sjuk..ligga i sängen med en kopp the och se film e underbart.
Jag och min lillafamilj har varit på husdjursmässan, det var riktigt kul, se alla söta katter, illrar m.m där fanns typ alla slags djur man kan tänka sig att ha och gulla med hemma =)
Sen har jag även träffat syster yster och hennes lilla Milton, mysigt att gulla med en liten =)
kasper e det full rulle på...han vill bara inte gå =( han kan om han håller mig i ena handen men han vågar inte riktigt släppa taget, han kan stå själv och han kan gå om han bara vill själv, men så fort han kommer på sig själv med att stå utan söd så sätter han sig ner =) men det kommer, det kommer.
Har även varit och hälsat på min kära vän cassi och hennes stora mage, snart kommer hennes lille liam, kasper skrattar varje gång han ser magen, barn e söta dem, tänk om jag skulle gör så, då skulle jag få en fet smäll.
Barn e barn.
Nu sitter vi hemma hos min mamma, vi har ätit god söndags middag, kasper få träffa sin älskade moster Ida, imorn åker hon tillbaka till sin pappa, så då får han vänta ännu en vecka på henne.

Igår va vi bara hemma, då jag inte alls mådde något bra, tror jag fått bihåleinflammation, ska väll till läkaren imorn om det inte blir bättre.
Igår kväll kom Emma och Mattias med lördgasmys, vi tittade på fångarna på fortet och en film tillsammans, sen vart det sängen för oss...jag var helt slut.
Fångarna på fortet, får mig att minnas helgerna som barn, chips och dipp och coca cola hela familjen samlad i soffan =) fina minnen det.
Vill att kasper får lika fina minnen som jag =)

Neh nu ska jag söka lite efter danskurser, jag e lite sugen på att g¨en buggkurs, kul att kunna, och roligt att lära sig, Niklas har jag väll övertalat lite halvt så han ställer upp, men han hade nog gärna sluppit. Det är även br motion. Så jag ska leta lite här om det finns i västerhaninge nära och bra.
Har även skickat in om körkortstillstånd, Niklas har blivit godkänd handledare för mig =) så nu är det bara att tuta och köra.
Hoppas på körkort till sommaren.

Nej nu ska jag sätta mig framför tven och titta barnprogram med min söta syster och kasper.

Tack och hej från mej

Puss och kram Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0