Malin Olvenmo

ännu en dag

Jag blir snart tokig av att vara gravid =).... ja jag vet att det är drygt 2 veckor kvar till bf men ändå...jag orkar knappt vänta längre. I söndags hade jag regelbundna värkar men ingen bebis kom. Igår va jag hos min bm och mitt sf mått hade inte gått upp nått låg fortfarande på 33cm...och jag har gått upp 9kg totalt =).jag e inte ett dugg orolig för bebisen e aktiv och hjärtat slår. Hade inte speciellt stor mage när jag väntade kasper heller.. Så nu ska jag på tillväxtultraljud på Tisdag. jag hoppas lille bebis kommer innan så jag slipper det =)Annars mår jag bra men e så trött så humöret har börjat tryta =( inte så kul för min älskade familj. Jag har knappt lust att resa mig upp på morgonen. Mitt bäcken gör så fruktansvärt ont vissa dagar att jag snart ger upp. Jag kan inte förstå dem som trivs att vara gravida, visst det är mysigt de första 25 veckorna men sen e man bara stor och klumpig och trött. Nej nu ska jag sätta på mig myskläder och lägga mig på soffan och få lite massage av min älskling. Kasper har lagt sig på sitt rum och tittar film och dricker välling, så han sover nog snart. Kanske ska testa på färdknäppen idag, hittills har det inte gett några resultat men lite mys har väl ingen dött av. Natti natti håll tummarna nu för att min älskade lilleman vill komma ut. Vill sniffa bebis nu nu nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0