Malin Olvenmo

God Fortsättning och Gott nytt år!!!

Så nu var julen över och snart är det nya året här...vad har man nu gjort detta år?? Jag har nog hunnit med mer än vad jag brukat göra =) här är lite av mina fina minnen från 2010


¤ Jag har blivit mamma åt världens bästa son
¤ Själv har jag fyllt 24 år
¤ Vart på Husvagnsemester på Gotland med Cassi och Björn =)
¤ Vart med Husvagnen och hälsat på pappa uppe i hedemora (hans sommarstuga)
¤ Byggt om hemma (rum åt Kasper)
¤ Grillfest på Landet med massor av vänner
¤ Anordnat en lyckad överaskningsfest för min kära lillasyster (trots att hon fick reda på den)
¤ Blivit moster åt världens sötaste lilleprins
¤ Varit på kryssning med mamma och Emma
¤ Funnit en ny vän (Sanna)
¤ Firat min första Jul här hemma med släkt och vänner.
¤ Följa min älskade vän Cassis graviditet men får vänta till 2011 då bebisen tittar ut, längtar längtar
¤ Tillbringat sommaren i solen på Landet.
¤ Sätt min son utvecklas varje dag toppar nog allt på listan.
¤ Att vakna upp brevid min älskling varje dag gör mig bara lyckligare

Ja där va lite av det som jag minns just nu i skrivande stund.

Julen här hemma har varit toppen =) Alla är nöjda med sina julklappar, kasper är riktigt nöjd med alla sina saker, det va inte lite han fick. Det har varit så skönt att få vara hemma denna jul, på julaftonskvällen kom vänner och drack vin och vi dansade hela natten lång riktigt kul =)
Nu väntar bara det nya året och alla dessa nyårslöften som man lovar alla andra förutom sig själv, man blir lika bitter varje år när man inte höll något av det man lovat, med det är sånna vi är det är bara att inse, det går bra att lova på nyårsnatten, dagen efter är det nytt år och allt från det förra är redan glömt inkl löften =)
Jag ska nog inte lova något iår, om jag gör det så behåller jag det för mig själv, då gör jag bara mig själv besviken. Hoppas ni alla får ett Gott nytt år. jag ska fira det i goda vänners sällskap, och syster med familj, med middag och gott vin och vackra fyrverkerier =)

Jahapp vad har man gjort idag då?? Jo man har varit med syster och hennes bebis idag ( bebis har inte fått något namn ännu) följde med henne till mvc och bvc sen blev det te mys hemma hos henne =) den lille e så liten och mysig, har redan glömt bort att Kasper vart så liten, tiden går så fort, så jag tycker det e så mysigt att man kan låna en sån liten, men väldigt skönt att komma hem till min egna underbara son =)

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och sova...drömma underbara drömmar. Natti natt ses nästa år, för jag hinner nog inte skriva nå mer detta år.

Kasper 11 månader

Här öppnas det Julklappar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0