Malin Olvenmo

Snart är julen här =)

Nu har vi myst hela veckan =) Niklas är sjukskriven fram till 2011 då han åkt på lunginflammation, vet inte om jag redan nämt det i ett tidigare inlägg. Kasper han e pigg och glad...lite snorig bara men det har ingen dött av =)
Nu fungerar äntligen tv igen så nu har jag kanaler =) slipper att se 1,2 och 4 så nu kan jag också hänga med på alla serier m.m

Lucia har varit och Kasper hade sin fina tomtedräckt, vi tillbringade luciaeftrmiddagen på Dagis, tristians och taras dagis, då det var öppethus med fika...kasper ville inte gå hem, Jag hade nog kunnat lämna honom där utan att han märkt något.

I Tisdags var jag hemma hos storasyster och gosade med bebis hela dagen =) han e så söt. Massa mys blev det. Att man glömmer att Kasper varit så liten.

Resten av veckan har jag tillbringat på min soffa eller i sängen då jag haft migrän....såså kul har jag haft.

Nu blir det strax middag, sen promenad i snöstormen till yasmine och Dennis. Kasper ska få leka lite och mamma få fika lite.  Det var allt från mig för denna gången. Tack och hej =)



GOD JUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0