Malin Olvenmo

bebisen växer

Idag e jag så förkyld, snoret rinner, halsen gör ont och hostan gör mig tokig... Har badat och bara legat på soffan idag, är så trött, halkat av ren klanthet och vrikat foten, gör så ont, sen blir man så himla arg på sig själv när sånt händer... Fotade magen idag och la ut på min facebook alla vill se så nu har jag fixat det, är i v16 nu eller 15+4 som man säger på läkarspråk, tiden går så himla fort, man hinner inte med riktigt...Längtar nu till ultraljudet den 7 september då får vi se den lilla krabaten... vill så gärna handla till honom eller henne, hoppas att det blir en liten pojk då blir nicke glad om han får en son, men det spelar ingen roll, men helst en kille... har fått höra en riktigt glad nyhet men den håller jag för mig själv tils jag får berätta det stora... Snart kommer älsklingen hem då ska vi laga middag, är hungrig mest hela tiden nu. Emma ville att vi skulle med till Ikea, får se om nicke är sugen på de.. puss till er alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer bli världens bästa moster (och världens snyggaste)

2009-08-21 » 17:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0