Malin Olvenmo

Mallorca

Nu sitter jag i receptionen, vantar pa att bussen till flyget ska komma, vill inte hem, nogra dagar till hade inte varit dumt, sa himla skont, solat och badat varje dag, sa himla skont. men man ska ju erkanna att man lengtar hem till sengen, och lilla kissen. Igar blev det ganska sent da vi passade pa att njuta av sista kvallen, Sa omenskligt att ga upp sa har tidigt pa semestern. Men nu kommer jag hem, kan inte stanna, man har ett liv hemma ocksa. Hoppas man bara att allt flyter pa, som det gjort pa hit resan, Vi har haft tur med vadret iallafall, mulet 2 dagar av sju fast det var varmt, och solen tittade igenom anda. Man ska inte klaga. Jag uppdaterar mer nar jag kommer hem, da jag har alla bokstaver igen, detta e skit jobbigt. Bye bye mallis hej hej sweden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0