Malin Olvenmo

Ny dag nya tag

Idag mår jag lite bättre, fick feber och världens migrän igår skit jobbigt, men det är inte guld och gröna skogar av att vara gravid. Igår åt vi kräftor och kex med ost till middag så himla gott, kräftor är så himla gott men man luktar så himla illa efteråt även fast jag tvättade händerna ett flertal gånger luktar det fortfarande om händerna, nu är det bara tre dagar kvar sen åker vi, ska bli så himla kul. Idag ska jag åka och jobba måste dit så jag får lite pengar nästa månad också, har igentligen ingen lust, känner mig inte på topp men jag sitter som sagt bara på en kontors stol, så det är inte så krävande. Ikväll blir det nog myskväll hoppas jag, nu ska jag lägga mig i ett bad och hoppas på att huvudvärken släpper innan jag ska åka, niklas är så gullig och ska sjusa mig...hoppas man får god kvällsfika på jobbet. är hungrig som en varg.....bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0