Malin Olvenmo

slut på semester

Sitter i soffan som jag gjort hela dan, Niklas jobbar, känns så tomt när han inte är hemma efter 4 veckor tillsammans, men han kommer snart, så vad har man gjort idag....................................................ingenting, knappt klätt på mighahaha fan vad jag är lat, håller på att sluta röka det går väll sådär, fick utbrott igår stackars niklas, inte lätt att leva med någon som går på gravidhormoner och ska sluta röka, men man får skörda det man sått, nej nu ska jag inte vara så elak, allt kommer gå jätte bra. Men jag längtar till på fredag då vi ska till mallorca, ska bli så kul att få åka utomlands med niklas innan bebben landar, Pratade med mamma hon längtade lika mycket som jag, Ida hade nästan resfeber tror jag. Nästa projekt för idag är att hitta något att ha på sig som fortfarande passar,det är inte lätt, ska möta niklas sen och gå på banken och fixa lite innan vi åker. Flizan är as trött hon har sovit hela dagen, det är väll värmen som gör henne trött. Varför är det inget roligt eller bra på tv:n när man är ledig, men när man jobbar då är det alltid något man skulle velat se, så himla tråkigt, medans jag settat här och skrivit så har det bara varit en massa reklam, varför betala comhem för en massa reklam, och gammla tråkiga serier från 80-talet. Helt sjukt. Nej nu ska jag göra mig iordning så jag kommer nån vart idag... bye bye

Kommentarer
Postat av: Emma

Avundsjuk vill också till Mallis:p

Snart ska man bli moster åt en monster (Skojja) jag längtar!

Puss älskar dig syster

2009-08-04 » 13:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0