Malin Olvenmo

23 december

Nu är nästan alla julklappar inslagna, knäcken är klar, mandelmassegodis med nogat är klara, Julskinkan står i ugnen, I Kaminen sprakar elden och utanför lyser julbelysningen i kylan. Jag sitter bara och myser, Niklas har precis burit in granen som skall kläs, här i stugan doftar det jul..Så himla mysigt. Svärmor och svärfar slår in julklappar och gör julkola..Jag ska snart öppna Paradisasken ett måste på julen =)...Jag uppdatera mer i morn. Känns som om denna kväll kommer bli lång.
Lägger upp lite bilder på klappar och godis..God Jul imorn kommer tomten hoppas alla varit snälla.



Lite julklappar

Älskar paket.



Älsklingen sitter och lackar paket på gamalt vis =)



Mandelmassegodis med nougat i (Mums)



Knäck =)


GOD JUL


Kommentarer
Postat av: yasmine modell och mamma

tack önskar dig desamma kraaam

2009-12-23 » 22:01:10 URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Cass.

Hej gumman! Va mysigt det ser ut hos er =) jag har gjort ris a la malta nu på kvällen, är klar med julgodis och allt. Imorrn bitti gör jag du vet vad, så förvänta dig ett sms.



GOD JUL MIN FINA VÄN!!

2009-12-23 » 22:37:16
Postat av: unique

NU blev jag sugen på knäck ska du veta hahaha

2009-12-25 » 20:35:36 URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0