Malin Olvenmo

Andra Advent

Snart är Julen här wiiiieee... så kul....men vart e snön?? Jag somnade som en stock igår, Niklas satt uppe till halv tre, jag sov som en bebis med öppet fönster och svettades, Niklas höll på att frysa ihjäl när han skulle gå och lägga sig =) så är det att leva med en gravid. Nu sitter jag här framför datorn och det andra ljuset brinner i adventsljustaken. Min Moster ska komma hit idag och se hur vi bor =).. så vi har städat nu eller inte jag utan Niklas har städat =)... Jag e lat. Helt öm idag på magen känns som blåmärke.. lillpinsen ligger och trycker på samma punkt aj aj aj... Inte långt kvar.. idag går jag in i ny vecka 32 hahahah bara drygt 60 dagar kvar, 2 månader exakt imorn... Längtar.


Kommentarer
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

hihi grattis jag har 1dag kvar..kram..

2009-12-06 » 13:18:58 URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0