Malin Olvenmo

Äntligen är Älsklingen hemma..

Nu lagar älsklingen mat för full rulle, jag står brevid och ser så allt går rätt till, Niklas och Ida gör pannbiff, idag blir det pannbiff gräddsås potatis och lingonsylt, så himla gott.. Värkarna sitter i fortfarande, har tagit en liten promenad, känner att jag måste röra på mig, Barnmorskan ringde fick en akut tid imorgon bitti, hon tyckte inte att det lät så bra med mig, skulle åka in om det blev värre, hon sa att jag skulle vila och äta ordentligt tills imorgon. Jag hoppas att jag slipper åka in till förlossningen i dag/natt... Känner mig mycket tryggare nu när Niklas är hemma.
Är jätte hungrig så jag längtar tills maten är klar. Blir soffmys med Ida framför tv tills dess, Adventskalendern skall ses kl 18.00, Niklas och Ida bestämmer.
Nu orkar jag inte skriva mer jag kanske uppdaterar mer senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0