Malin Olvenmo

En heldag på Förlossningen på Sös

Idag har man varit på förlossningen hela dan, huvudvärken har inte gett med sig så vi åkte in som min bm sagt.. Världens trevligaste personal, fick ligga med ctg kurva och lyssna på lillprinsen han mådde som fisken i vattnet... Tog massa prover på mig, allt såg bra ut, skönt, lyssnade även på mina lungor, och finns inga tecken på astma längre, tänk vad bra, lillprinsen låg redo med huvudet neråt och det va jätte bra enligt läkaren, om han skulle få för sig att vilja komma ut. Nu är jag helt slut, ligger på soffan med min kära älskling han är lite slut efter mammas 50 år fest. Jag gick hem tidigare igår, mina fötter och händer va som fotbollar =)...Känns skönt nu när man är hemma och allt ser bra ut. Ska på ny kontroll på måndag och Tisdag, ska även få träffa en sjukgymnast, som skulle hjälpa mig med övningar mot foglossningen, och huvudvärken som kan bero på spänningar.
Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad, sen se film med mitt hjärta, vi har precis sätt Robinson och ätit Vega baren =)... God Natt God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0