Malin Olvenmo

.......

Nu har man badat iallafall, niklas har åkt och köpt fish and chips något jag blev akut sugen på hahahah... Har badat och försökt få den lilla att lugna sig i magen.. han börjar bli stor nu..Flizan ramladener i badet hahah så nu hatar hon mig, tror att det va jag som puttat henne, hon fattar inte att badkars kanten är hal, trodde jag skulle drunkna i badet för att jag skrattade så mycket. Nu sitter jag och tittar på repriser på 4an snart repris av mammas pojkar, såg avsnittet i torsdags men kul att se igen. idag tror jag inte att jag kommer göra så mycket mer än vila och äta är hungrig hela tiden, skönt på ett sätt att matlusten kommit tillbax.
Nu är det inte alls långt till julafton och jag har inte ens köpt några julklappar, fy känns bara jobbigare och jobbigare, men gör som förra året dan före blir det Uppsala =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0