Malin Olvenmo

Framme

Resan upp hit till landet gick bra. Ganska mycket bilar ute på vägarna. Stannade på mcdonalds påväg upp. Nu sitter vi och myser framför tv, det brinner i brasan så mysigt.
Idag kom Cassi och hälsade på hon följde med till Mvc, allt såg bra ut enligt Bm. Vi fikade och pratade, kul att träffas innan jul och nyår...nu ses vi inte fören nästa år =(...
Blev så glad när vi precis skulle åka så kom mitt paket med Niklas julklappar =) gud vilken tur jag hade...Trodde inte jag skulle hinna få dem, började planera om allt där, att ge dem i födelsedagspresent, men det slapp jag =).
Imorn ska vi upp tidigt och ge oss in till Uppsala och köpa julklappar, ska bli så mysigt, jag och niklas julhandla och mysa i julstressen.
Nu ska jag fortsätta mysa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0