Malin Olvenmo

Fredagsmyssssssss

Idag blir det fredagsmys ensam, Niklas ska ut med Jobbet han ska på julbord... jag ska hyra film och mysa ner mig i soffan heheh...Cassi och Björn kanske skulle komma och göra mig sällskap =)...Idag på dan vet jag inte vad jag ska göra, kanske går över till mamma en stund, hon är ju ledig idag, hon skulle lämna in Ninja hos veterinären hon skall opereras, någon knöll på halsen. Niklas har sprungit runt och städat hela dagen, men han satt och gjorde mig sällskap till frukosten, gröt så nu håller jag mig mätt.. Igår kväll åkte vi och fikade hos cassi och björn trevligt trevligt, skönt att träffas på vardagarna också, varför ska man alltid träffas på helgerna, nu menar jag inte att Cassi och björn är sånna men alla andra vill alltid hitta på nått på helgen.. Varför?? man kan väll lika gärna träffas och äta middag eller fika på vardagarna, man gör ju ändå inget efterjobbet, då njuter man mer tror jag av vardagen, det är inte kul att stressa igenom en hel helg för att man ska hinna träffa tusen människor och vara alla till lags.
Jag vet att det är fler som känner som jag.
Idag har jag sovit ut, Niklas och jag har tittat och börjat småpacka lite i bbväskan kan kännas lite skönt såhär innan jul, och veta att den står där inte helt tom, har bara packat lillprinsens saker hitills.
Såg på Yasmines blogg att hennes bebis inte kommit ännu, hon får nog ta och locka ut den snart.

Igår va vi och simmade i Torvalla herregud vilken dålig kondis jag har fått, men det va så skönt att röra på sig man är så lätt i vattnet, skönt att basta efteråt, det är nog det bästa med att åka till simhallen, bada bastu =)
Vi ska nog bada i nästa vecka också, måste röra på mig och simning är en bra träning när man har foglossning.
Märkte igår att ena bröstet börjat läcka, så mitt nyaliv består av en blött fläck på vänstersida hahaha, niklas bara skrattade, trodde att det bara va för stunden igårkväll, men imorse vart det blött igen, sånt man får leva med =)
Neh nu ska jag klä på mig sätta fart med dammsugarn sen ska jag nog gå ut och gå en promenad, kan ju inte komma in förlammad på förlossningen, mina muskler har väll snart förtvinat, läste om en stackars tjej igår som inte orkat med förlossningen så det blev akut kejsarsnitt, sen hade hon även gått upp 35kg, hur mycket som helst. Jag har bara gått upp drygt 7 kg inte så mycket. Jag som alltid trott att jag skulle bli hur stor som helst när jag skulle vänta barn, men jag har typisk killmage, syns inget bakifrån.
Jag vill inte bli så stor som vissa, jag vill ju inte få problem efteråt med att få bort det överflödiga, jag förlängde till ochmed mitt gymkort igår så jag kan gå och bada och träna efter graviditeten =)

HA EN BRA DAG
FREDAGSMYYYYSSSS


Kommentarer
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

det är så skönt att simma. fortfarande ingen bebbe här.

kram

2009-12-11 » 11:41:12 URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Ooh, kul med siiimning:)

2009-12-11 » 12:15:05 URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0