Malin Olvenmo

Fy vad tråkigt säger jag bara

Fy vad denna dag har avrit tråkig, har fortfarande inte ätit nått sen i morse, känner inte ens hunger. Prinsen verkar inte må dåligt han sparkar och lever rövare ändå. Niklas är på väg hem. Hoppas vi kan hitta på något idag, känner mig så utråkad att jag snart börjar grina, hatar att känna så här... händer ju inge kul, 13 minus har vi ute också, så någon promenad blir det nog inte för mig, inga pengar har man heller, så ut i butiker vill jag inte. Hade jag inte varit gravid så hade jag nog gått på krogen och svängt mina lurviga idag, eller haft en stor fest hemma.
Längtar till han kommer ut ur min mage.... Inte ens flizan vill leka hon ser lika utråkad ut som jag gör =)... Har legat och tittat på film, tröttnade efter halva hade ingen ro att se, känns som det är det ända jag gör är att titta på denna tv... snart är väll brinntiden slut på den..
Nej nu ska jag sluta klaga och kanske göra nått åt det tråkiga, men vem vill va med någon som sitter på toa???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0