Malin Olvenmo

Gott nytt år!!

Nu är snart det nya året här. Inte sovit så bra, svettats som en tok. Nu är det fritt fram för lillprinsen att komma han kan ju vänta ett tag till, men jag ville ju inte ha ett sent barn, bättre att få en 2010...Nu känns det ännu närmare bebis.
Idag städar vi i stugan, jag har varit ute och tagit friskluft så skönt, känner mig yr idag.. Niklas är ute och eldar skräp, så han ser ganska nöjd ut. Ikväll blir det god mat och mys med familjen, skönt att bara ta det lugnt inför det nya året.
Vi blir kvar ett tag till på landet, skönt att ligga här i stugan och bara mysa, vi åker väll hem på söndag, för vi ska på kontroll på mvc på måndag.
Nu har jag börjat svälla ordentligt, tårna ser ut som prinskorvar, och förlovningsringen har jag fått ta av mig. Skönt att jag sluppit det tidigare är som sagt inte så många veckor kvar.
Nu ska jag fortsätta städa och se på Barna i Bullerbyn =)
Jag har faktist bestämmt mig för ett nyårslöfte, jag ska promenera mer och röra på mig, samt utnyttja mitt gymkort mer det nya året, kan ju vara bra så man kommer iform till badsäsongen =) . så nu när jag får min lillprins så har jag mer anledning att komma ut, för hans skull....Tyckte Niklas nyårslöfte skulle vara att sluta snusa men han höll inte riktigt med mig, han sa att han tycker det skall kännas rätt att sluta, men jag tvingar inte honom, tycker bara att han kan offra något, jag som slutat röka efter 7 år, samt inte druckit en droppe alkohol sedan Maj, kan jag så kan han väll klara det. Men han ska ju vilja också.
vad har ni andra för Nyårslöften???


GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0