Malin Olvenmo

Hemma igen

Nu har vi varit hos mamma ikväll, jätte mysigt men gud så kallt det är ute. Emma och Mattias va också där och Ida är kvar hos mamma denna vecka också.... Mamma hade köpt nytt vin på box sånt 8,5% som vi alltid köper,men det här va ett nytt som hette 3 apor, jätte gott enligt mamma och Niklas, Jag drack inte om ni trodde de.
Nu har jag hemskt ont i höften igen, den har varit jätte bra ett tag, men nu har det smugit sig på igen.
Vi har satt på den nya klädseln på vagnen, den vart så himla fin, precis så som den jag tittade på i butiken =) vill bara ut och köra med den nu, men vad skulle allt folk säga om jag kom med en tom vagn hehehe. Nu ska jag bara köpa skötväskan som är till men känns inte som någon bråtska. Imorn har vi en massa på schemat så imorn är det fullt ös, det slutar väll med att jag stupar i soffan imorn kväll.
Idag har varit en riktigt bra dag, förutom att höften ska göra ont nu på kvällen men ska ta 2 alvedon så kanske det släpper om jag har tur.
vart inge Ice age 1,2&3 idag får se den någon annan dag, kul att ha alla på bluray, Niklas vill se braveheart men det e nog lite sent för det nu, jag kommer bara somna.. Braveheart kan man se hur många gånger som helst, tröttnar aldrig, ska bli kul och se den på Bluray om den e något bättre i kvaliten.

Nej nu ska jag sätta på mig pyjamasen och krypa ner i sängen e helt slut, det e ganska kallt här hemma temeperaturen ligger på 17 grader inte så mysigt.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0