Malin Olvenmo

Ikväll blir det jobb

Idag har min älskling varit och hjälpt sin Far på morgonen. Jag sov hehhe... Nu sitter jag vi köksbordet och äter frukost. Min älskling har kommit hem. Igår kom vi väldigt långt med julklappen, har satt in massa fina bilder, nu är det bara små pill kvar.
Kunde inte sova igår kan bero på att jag sov middag igår. Det gick bra på Mvs igår alla prover visade bra, Lillprinsen låg fortfarande med huvudet neråt och det är possitivt.
Idag blir det lugnt fram tills jag ska till jobbet, vi ska åka och hämta niklas mammas bil på verkstan och gå ut med min mammas hundar. Annars så händer det inte så mycket, jag har kommit in i någon tröttfas, kan typ sova hela tiden, men några andra krämpor har jag inte för tillfället, så det är bara att njuta.
Tycker även att magen min blivit mindre, men jag och min älskling konstaterade att den inte va mindre utan att den sjunkit ner, den sitter lägre nu än förut, possitivt sa bm.
Nu har redan halva veckan gått, i helgen blir det älvsjö mässan, svärmor ska stå i colli montern, så vi ska dit och hälsa på och titta på alla roliga konstiga hundraser. Får så om svärmor har sina hundar med, eftersom dem fått skabb, men det borde försvunnit till dess.
Nu måste jag sluta skriva då min älskling vill sitta vid datorn, han tycker jag är tråkig.....
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0