Malin Olvenmo

Julafton

Nu är snart julafton slut för denna gång, har haft det hur mysigt och bra som helst. Nu är vi tillbaka i stugan jag är helt slut.
Det va underbart julbord och jag har fått jätte fina julklappar...fick något som jag verkligen inte trodde jag skulle få av min älskling iPod nano =) e så glad sen har man fått allt från strumpor till spel.
Orkar inte skriva allt. Vi va sammanlagt 10 st runt bordet, jätte trevligt. Jag har fotat en hel del men jag orkar inte lägga upp bilderna ikväll, gör det imorn, tänkte faktist krypa ner i sängen nu. Jag hoppas att alla haft en bra julafton, och är nöjda och belåtna. Imorn ska vi fara hem till sthlm igen och fira jul hos mamma, ska bli mysigt att fira med min familj. Åker tillbaka till landet troligtvis på tisdag, skulle igentligen åkt tillbaka på Lördag men vi ska vara barnvakt åt Ida på Måndag. Nej nu ska jag krypa ner i sängen och läsa, håller på och ladda min iPod och försöker ladda ner programvaran till datorn, men här fungerar inte 3G nätet så det skall bara ta ca 7 timmar.. =) Så imorn är det nog klart lagom tills jag ska kliva upp =)

GOD JUL OCH GOD FORTSÄTTNING...........................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0