Malin Olvenmo

Känns bra

Nu har man ätit risgrynsgröt =) mätt och belåten, lillprinsen är full av energi han sparkar och sparkar, så mysigt.Idag ska vi till Mvc och träffa bm på kontroll, mycket kontroller nu, men jag ska inte klaga. Jag längtar så tills lillprinsen tittar ut, men han måste stanna till iallafall nästa år. Jag sitter och väntar på att Yasmines bebis ska titta ut hon va beräknad igår, men än så länge så ligger han kvar i magen =(.
Undra vad man ska göra idag förutom att åka till Mvc, vill inte bara sitta hemma, tråkigt att jag hamnat i en trött period, kan sova dygnet runt, men så är det tydligen att vara gravid säger läkaren... men jag vill inte vara trött.
Men nu ska jag inte klaga min älskling är ju hemma och gör mig sällskap =).. Nej nu ska jag sätta på mig resten av kläderna, sen ge mig ut i det hemska vädret, känns inte som om det är 2 veckor kvar till jul. Jag har typ inte köpt en ända julklapp, jo 2 st... Jag orkar inte och jag har inte fått någon julkänsla ännu, kan inte tänka mig att gå runt i stan och köpa julklappar, när det e typ plus grader och regn, känns som en hemskt lång höst.
Ikväll ska vi börja med svärfars julklapp, svärfar ska vara hos oss och se på tv, medans vi går hem till dem och gör iordning med hjälp av svärmor =).. den kommer bli så fin.

//Malin


Kommentarer
Postat av: Anki Sjödin

Hej Tjejen! Hoppas det är bra med dig o maggen=)

Saknar dig på Agria,

Kramis!

/Anki

2009-12-08 » 13:59:15
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

då är vi två som vart hos barnmorskan idag... hehe kraaam

2009-12-09 » 00:00:19 URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0