Malin Olvenmo

Lite Bilder

Här kommer lite bilder från Julafton, många va inte alls lika bra som jag trott, ofta så när man tittar på dem i kameran så är man nöjd, sen när man ser dem i större format i datorn så är dem mindre bra.. =)




Här sitter man och ser på medans alla andra lagar mat.

Här sjungs det tomtegubbar med snabbs hela släkten =)

Nu är alla mätta och belåtna och sugna på julklappar.

Min Älskling

Freddie va inte alls lika road av julfirandet..Han ville gosa med collie tjejerna i hallen.

Lilla Freddie.

 

Lilla jag när kvällen nått sitt slut, snart blir det sängen. =)

GOD JUL OCH GOD FORTSÄTTNING.. nu har ni sätt lite av min familj..

uppdaterar från julen hos mamma sen och julen från pappa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0