Malin Olvenmo

Magsjuk??

Vaknade på helt fel sida imorse ska gudarna veta, Niklas fick nog höra både det ena och det andra, men han vet att jag har jätte svårt att sova om nätterna och kan inte somna om när jag vaknat. Vajnade av hans väckar klocka och sen av att hans pappa ringer hem till oss kl 6 på morgonen, trodde jag skulle explodera. La mig i sängen igen försökte somna om, men magen kändes konstig, så jag gick upp och åt frukost och såg på tv, kände mig ännu sämre i magen efter frukosten, kunde inte somna om, sprang på toa stup ikvarten, måste vart julmaten vi fick på jobbet. Jag som har jätte känslig mage nu.. somnade till slut vaknade nu runt tolv, har världens magknip, så nu sitter jag framför tv ska slå på en film, dricker kamomillte som tydligen ska vara lugnande för magen.
Niklas jobbar idag med sin pappa, så det blir soffan hela dagen för min del.
Igår va det jätte trevligt på jobbet fick julklappar, jätte fina ljuslyktor =).. god mat och kul att träffa alla koleger, dem tyckte jag hade blivit jätte stor hahah kul att några tycker det. Men dem har inte sätt mig på länge.
Niklas och Tobbe hämtade mig. Vi åkte hem till oss och såg på film, vi såg 2 filmer nu kommer jag inte ens ihåg vad dem hette, gravid dement hehehe... Jo Bolt va den ena, så söt film.
Niklas och Tobbe la ner allt i källaren och plockade iordning där ner, så nu känns det skönt.

Såg även nu när jag gick in på facebook att Yasmine har åkt in på BB.. heja heja.. idag får hon sin bebis...hon hade även bloggat från bb hon är öppen 6cm önskar att det va jag som låg där hahaha.
Nej nu ska jag vila min stackars mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0