Malin Olvenmo

Mys i minusgraderna

Nu sitter jag på landet, vi har precis lämnat presenten (försenad julklapp) åt Ronny. Ett fotoalbum med rubriken det var bättre förr.. gamla foton från hans ungdom m.m glad blev han. Nu ligger han här i soffan och är sjuk.. hoppas han inte smittar oss andra. Ute är det -23 grader, hundarna kom precis in med frost i morrhåren, så jag tänker inte gå ut.
Idag va vi i Valbo och shoppade, jag köpte mig en stickad tröja på rea och nya trosor så nu kan jag kasta mina gamla fula, något som jag tänkt göra ett bra tag. Köpte även ett nattline med hello kitty =) jag svettas som en galning så pyjamas kan jag inte ha här på landet, så det får bli nattlinne. Igår bakade jag Morotskaka jätte god, den har vi precis ätit till fikat.
Någon som blev glad när vi kom hit till landet va Flizan, hon hade saknat sin matte och husse. Nu ska jag ställa mig i duschen, känner mig så varm inte så konstigt när svärfar eldar så man snart smälter 24 grader inne.

//MALIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0