Malin Olvenmo

Mys måndag

Va jätte trött imorse, höll nästan på att strunta i Mvc, men vi kom dit iallafall. Faktist ganska intressant, men mycket visste man redan, när vi kom in där i rummet på förälldrautbildningen så satt klas där med höggravid flickvän, jag och Niklas blev helt chokade, vi trodde han va den sista. Efter kursen så åkte vi till Handen och fikade det blev varsin host och skinkfralla och varmchoklad med grädde. =)... så skönt att mitt hjärta är hemma nu =).. jag köpte mig även en rosa stickad tunika, jätte fin.
Sen har vi även varit och tvättat bilen. Nu har jag badat gjort ansiktsmask, och färgat håret, så nu ligger niklas i badet och jag har gjort ansiktsmask på honom. Så nu känner jag mig så fin. Älskar sånna här dagar. Får väll se om vi hittar någon rolig film att se på ikväll.


Kommentarer
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

varmchoklad e ju mumma

2009-12-07 » 20:58:38 URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0