Malin Olvenmo

mys mys mys

Sitter och tittar runt på folks bloggar, kul att se vad andra skriver hahaha.. Nyfiken som jag e, tittar samtidigt på tv. Har ätit kladdkaka med grädde och dricker the så himla gott, Yasmine har kommit hem med sin bebis nu, så glad för hennes skull, en alldeles perfekt bebis fick hon =).. Va inne på min lillasysters blogg hon hade lagt ut en jätte fin bild på minandra syster.. så jag va bara tvungen att att stjäla den bilden och lägga ut. Min minsta syster har också skaffat blogg hon är så söt, ni måste se den (kattvan.blogg.se)... Nu orkar jag inte skriva mer för kvällen, ska snart gå och lägga mig.. jag hoppas bara att halsbrännan vill ge med sig, har typ halsbränna varje kväll nu, mjölk hjälper, så det dricker jag i mängde men det är bara bra att få i sig kalcium =).
Denna bild på min syster är tagen när hon va på "Modell för en dag"



Min Lillasyster Ida



Kommentarer
Postat av: beafis

Meeen guuud vad söt hon är då.. :)

2009-12-21 » 11:43:25 URL: http://bebbanmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0