Malin Olvenmo

Nu är julen över och ett nytt år är här snart.

Igår va vi hos pappa åt fantastisk mat, synd bara att pappa inte va på sitt piggaste humör, jag och Niklas fick jätte fina julklappar, så idag ska jag köpa nytt golv till hallen som min älskling ska lägga.... Nu håller han på att förstora dörrhålet in till köket, vi har glasvägg från hallen till köket, så han har nog blivit rastlös efter en månad hemma. Jag klagar inte så länge det blir bra.. är glad att han är snickare och vet vad han håller på med. Idag blir det att fixa här hemma, jag tvättar och tar det lugnt medans mannen min har damp..Cassi och björn är på väg hit på fika, trevligt. Så nu när man fått iordning här hemma, då river mannen min allt.. han e rolig han, jag ska inte klaga, glad att jag har en karl som gillar att fixa här hemma, tycker synd om de tjejer som har karlar som bara sitter och sappar framför tven.
Emma åkte till london inatt, hoppas att resan har gått bra...och att hon får en jätte mysig resa. Nej nu måste jag se så min karl inte river hela lägenheten, jag e glad att lillprinsen inte är född ännu, han blir väll precis som sin far =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0