Malin Olvenmo

Nu är man hemma

Äntligen hemma skönt att lägga sig i ett bad och bara va ifred från alla människor, nu är det bara jag och min älskling. Nu har vi varit hos mamma och fått julklappar och ätit julmat =).. Jag fick jätte fina julklappar jag och Niklas som inte skulle få några eftersom vi fick vagnen. Kasper fick också julklappar av lillmoster. Jag och Niklas fick många gemensama av mamma som va till Kasper (lillprinsen) mobil till sängen, babywatcher. Av Emma fick vi speldosa och små mys Vantar och första skallran. Jag fick presentkort i hela Handen och Niklas fick ett pannkaksjärn, så nu kan ni komma hit och äta Niklas pannkakor =) han fick också presentkort. Nu är vi helt slut, vi ska se film och lägga oss i soffan....Imorn blir det mellandagsrea, sen pappa kl 18.00 och fira jul.
Jag är jätte nöjd med allt jag fått. Trodde inte man skulle få så mycket, för så snäll har jag väll ändå inte varit, magen kanske utstrålar snällhet =). Jag uppdaterar imorn eller ikväll med Bilder från julen, har inte orkat att lägga in dem från kameran till datorn.


Kommentarer
Postat av: yasmine modell och mamma

härligt att din jul också vart kanon kraaam

2009-12-25 » 22:46:08 URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0