Malin Olvenmo

Nu blir det Bio

Bio med mina pojkar Tobbe och Niklas, vi ska se New Moon på Heron kl 21.00.. ska bli så mysigt. Jag hoppas att jag klarar att sitta still i bion denna gång, Niklas har bokat platser längst ut i bion så jag kan resa mig om jag behöver sträcka på benen =).... Nu är jag mamma ledig blir inget mer jobb för min del. Bm tycker jag ska vara hemma och vila upp mig så inte lillprinsen får för sig att titta ut. Jag har nu fått beviljat havandeskapspening =)... Känns skönt nu innan jul, ska väll till jobbet innan jul och säga hejdå.
Idag har vi inte gjort så mycket, hämtat niklas mammas bil i Huddinge, sen åt vi middag oss dem, jätte gott med ris och kycklinggryta. Niklas förälldrar är så gulliga vi fick även deras presentkort på bio, eftersom dem aldrig går på bio, så idag blir det gratis Bio.
Nej nu ska vi åka... är jätte trött men jag ska hålla mig vaken =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0