Malin Olvenmo

Nu blir det jul på landet.

Imorse vaknade jag tidigt, väckte Niklas med lite mys, vem kan stå emot mys på morgonen =)... Vi gick upp och åt frukost jätte mysigt. Sen somnade jag självklart om heheh.. Niklas har nu åkt och fixat nya vinterdäck i gladö.
Tobbes pappa fixade biliga åt honom. Jag har badat och sitter nu och väntar på Cassi som ska komma hit och fika och följa med mig till Mvc på kontroll.
Kul att hinna träffas innan jul och nyår.
Det roliga med bilen då niklas har ju somsagt åkt för att fixa däck när han kommit halvvägs så fick han pungtering, snacka om otur men ändå tur, hade inte varit så kul om det hänt på väg till landet istället.
Jag ska väll försöka passa på nu att äta lite lunch, känner mig nog hungrig. Packetet med Niklas julklapp har inte hunnit komma ännu, jag väntar och väntar. ah nu orkar jag inte sitta här och blogga känns som det finns massa annat som måste fixas innan vi ska åka. Just nu har jag ingen lust med nånting, e så trött och min höft tar snart livet av sig, har så j***a ont.
Om jag inte hinner skriva något på landet så vill jag önska er alla en riktigt GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!


Kommentarer
Postat av: yasmine modell och mamma

förstår det finns inget mer underbart hehe, man är så otroligt stolt , fin kommer ju snart kraaam

2009-12-22 » 19:46:21 URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0