Malin Olvenmo

Ont Ont Ont Ont

Idag är det ingen bra dag, ont i kroppen mest rygg och mage som kommer och går, blir sängen idag tror jag. Idag är jag helt slut känns som jag sprungit maraton i natt. Har även en liten bebis som pungterar min högra lunga känns det som, mina revben går snart av. Sjukt obehagligt. Idag blir det nog ganska lugnt. Niklas ska köra sin mamma till Älvsjömässan nu, sen ska han väll fixa med bilen, så man slipper bli avgasförgiftad i den.
Igår va jag och min älskling på promenad, sen kom Cassi och Björn på middag och vi spelade Buzz som vi lånade av min mamma, vi hade jätte kul.. Den första riktiga snön föll igår, men den varade inte länge, åkte även in till stan och tittade igår kväll, gud så mycket folk, mer folk igår änpå löningshelger, kan bero på lucia. Va kul att göra nått.
Idag är man inte alls lika pigg, har fått gröt på sängen, ligger nu på sängen och skriver blogg och ser tv och dricker the.. Mysigt värre, även fast jag har ont. Missade lucia imorse, brukar alltid ända sedan jag va liten titta på lucia på tv på morgonen, men det hade jag helt förträngt, men jag hade nog dött om jag hade klivit upp vid 7 =)
Hoppas alla får ett trevligt lucia firande idag, jag kanske ska ta mig ner till centrum, det är julmarknad och luciatåg där idag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0