Malin Olvenmo

Per Moberg står för maten =)

Nu lagas det mat av svärfar i köket, allt blir hemmalagat, Per Moberg står för reseptet, blir plankstek, till förätt åt vi räkcoctail mm så gott, till efterrätt ska jag göra grillad annanas som är marinerad i kanel och honung, till det blir det gammeldags vaniljglass.. Så gott..första gången på flera år jag är helt nykter ett nyår hahaha.
Får se om jag klarar att hålla mig vaken fram till 12 slaget. Har köpt pomac att skåla med. Ska strax sätta på mig en nyårsklänning, så man kan få känna sig lite fin, svärmor har redan gjort sig fin, min älskling går runt som sin pappa i långkalsonger så heta. Jag ska ha klänning för att få ta ett fint foto och skilja på vardag och nyår =).
nej nu ska jag fortsätta med min fina nyårsdukning, älskar dagar som dem här =)

GOTT NYTT ÅR 2010


Kommentarer
Postat av: yasmine modell fru och mamma

ja hehe snart är det din tur gumman

Tack gott nytt på dig med.

Nu är det nytt år, gör varje dag till en fest kraaam

2010-01-01 » 11:49:18 URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0