Malin Olvenmo

Redan Lördag

Allt gick så fort känns som jag sovit 1 timme och det är redan morgon förmiddag. Nu har jag ätit gröt med min älskling, han är lite seg idag =)... Men han kom hem jätte tidigt redan till Idol jag cassi och björn va i shock, men han va lagom rund under fötterna =).. Hade tänkt att gå på Hundmässan, men tror inte att jag orkar det, idag ska jag julpynta, har kommit överens om att skippa granen iår, känns skönt att slippa allt barr eftersom vi alltid har riktig gran, känns som vi har annat att tänka på iår, sen när lillprinsen kommer så har vi inte tid med att städa bort julen... Får gå till mamma och se gran, vi kommer även ha gran på landet, känns bra onödigt att släpa in gran när man ändå inte ska vara hemma, förut va vi hemma nyår, men inte i år.
Igår vart det idol, med cassi och björn riktigt mysigt Erik vann inte helt otippat, mig spelade ingen roll vem som vann båda är bra...La mig strax efter 12 igår helt slut, men jag har sovit hur dåligt som helst inatt, drömt jätte konstiga drömmar, haft världens magknip i natt, jätte jobbigt, nu mår jag bättre blir väll att sova middag idag på dan.... Nu ska jag leta fram alla tomtar =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0