Malin Olvenmo

Så glad

Fick precis sms om att min klädsel från kronan har kommit till liggvagnen, så glad, nu kommer vagnen bli så fin, slängde mig på telefonen och ringde min älskling, han blev nog lika glad som jag. Så nu ska jag ta bort den gamla klädseln och slänga den i maskinen... Åh jag vill bara att min älskling ska komma hem så vi kan åka och hämta den.. men han va klar på jobbet dem skulle bara åka och lämna nycklar sen kommer han hem. Nu är det bara packetet med min älsklings julklappar som ska komma, men läste nu att om man hade beställt innan 12.00 måndagen den 21 december så skulle man hinna få packetet innan jul =). Jag beställde ju igår så det borde ju hinna. Så jag är helt ivrig.
Ska väll lägga mig i ett bad innan mitt hjärta kommer, ska även diska undan efter lunchen.
En sak till imorn skall Niklas vaccinera sig dem hade vaccin på Akka här i Vh.. så imorn har han lovat att han ska gå dit. Bra att ha tagit den där sprutan innan jul, Niklas förälldrar har också tagit den så dem inte ska smitta sitt barnbarn sen. Imorn blir det eventuellt landet också får se hur jag känner imorn, blir det allt för stressigt så åker nog jag dagen innan julafton, då kan man stanna i Uppsala och köpa julklappar på vägen upp. Jag får väll se vad min karl säger om det. Vi ska ju även på kontroll på mvc imorn så det är mycket nu innan jul. Men stress hör till julen =)

Flizan har redan kommit upp på landet, hon bajsade i bilen inte så populärt enligt svärmor, sånn e min katt om hon måste sitta i bur, då tar hon till alla hemska mtoder som hon kan komma på. Det va tydligen mindre snö uppe på landet, men lika kallt, det va bara +9 inomhus, glad att jag inte är där nu hehehe. När vi kommer är det förhoppningsvis varmare.

Jag vet att Niklas kommer bli jätte glad över sina julklappar han ska få av mig..jag kan ju säga att det är mjuka packet, han älskar mjuka packet så länge det inte innehåller strumpor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0