Malin Olvenmo

Ska det aldrig sluta snöa.

Snön yrar utanför fönstret, idag vaknade jag kl 8 somnade om till halv tolv, så skönt =)... HUvudvärk när jag vaknade kan bero på att jag sovit för länge, tog två alvedon och nu är värken som bortblåst. Idag ska vi fixa det sista här hemma, niklas ligger i badet, han har varit vaken sen 8 =P (jag som väckte honom)
Jag vet inte vad vi annars ska hitta på idag. Blir nog lugnt. Kanske lite julpyssel.

Vill även säger grattis till Yasmine som fick sin son igår, är lite smått avundsjuk, hon skickade precis mms på henne och sonen.. jätte fin.

Är det någon som har någon bra ide på vad man kan hitta på, har typ inga pengar på kontot, de oengarna jag har ska räcka till onsdag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0