Malin Olvenmo

Snart är golvet klart =)

Nu är det bara sista biten kvar på golvet, Niklas jobbar förfullt, jag har precis klivit upp ska koka mig lite gröt börjar bli lite små hungrig, va uppe inatt och drack blåbärssoppa hahah. Idag kommer Pappa och Carin förbi dem ska lämna Niklas julklapp, som inte hade hunnit komma i Lördags. Så Niklas vill att golvet ska vara lagt innan dem kommer så dem får se det nya fina resultatet. Jag och Niklas är jätte nöjda. Idag händer det inte så mycket, ska väll fortsätta att tvätta. Ska väll eventuellt åka och köpa en ny dörrmatta idag, vi vill inte ha våra gamla mattor, inte så kul att täcka det fina nya golvet, känns ju lite onödigt.
Nu har mardrömmarnas och svettandes tid börjat, sover med öppet fönster men ändå svettas jag, as jobbigt, drömmer jätte konstiga drömmar också, men dem säger att det är jätte vanligt sista månaden i graviditeten.
Igår gick jag även in i ny vecka, v35 så nu är det bara 5 veckor kvar till förlossning, längtar..
Nu ska jag hjälpa min karl lite, kom på att jag kanske ska göra lite gröt åt honom också, eftersom han e så duktig att jobba. Får se om det blir landet ikväll, saknar min Kisse, som har tagit svärfars småfåglar som han matar.



Så fint det blir =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0