Malin Olvenmo

Snö snö älskar massa snö

Idag har vi inte gjort så mycket, hämtade tobbe från jobbet, så han slapp åka kommunalt =)... Sen har vi bara tagit det lugnt, tvättat och fixat här hemma, packat lite smått i bb väskan.
Inatt har jag sovit jätte dåligt haft jätte mycket värkar, och som tyngd i underlivet, as jobbigt, gör fortfarande on mellan benen, känns som jag blivit påsatt av en elefant.... inte skönt det där. Men lillprinsen börjar bli stor så kan va därför, såg i badkaret idag att naveln min börjar peka utåt =(..... Nu kom min älskling med ny poppade popcorn han e bäst =).. Nu blir det väll mys framför en film eller nått =)..

Ute är det massa snö, dem hinner inte ens att ploga här, gör inget för mig hatar ändå plogbilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0