Malin Olvenmo

snö snö snö massa snö

varför finns det plogbilar och salt bilar, dem bara förstör det vackra vi så sällan har...Nu sitter man här och myser det snöar så fint ute, sitter med min kopp the och myspysar dressen på. Idag har jag gått upp ur sängen hahah.. Känner mig mycket bättre idag. Trodde förlossningen satt igång igår, efter att jag och Niklas myst i sängen hela dan, tänkte inte nu lilla bebis du ska stanna där inne tills Januari, du vet vad mamma och pappa sagt inte innan jul då blir det inga julklappar. Du är alldeles för liten ännu, även fast du plågar din lilla mamma alldeles för mycket ibland.
Idag ska vi städa här hemma, ser ut som en bomb har salagit ner hehehe... jag överdriver som vanligt säger Niklas, lite saker här och där är inte stökigt säger han.  Det ända jag vet att jag ska göra är att åka till Skogås och hämta Ida från fritids, vi ska  passa henne idag, ska se om vi skall leta fram pulkorna ur källarn och gå ut och åka =) så kul. Jag hoppas att snön ligger kvar fram till jul, då vi ska sitta på landet framför brasan och göra det stora julstöket, baka, laga mat så mysigt längtar.
Flizan verkar inte så sugen på att gå ut, tror inte att snö är hennes speciallite.

Har smsat med Lollo (min kusin) idag hon ska också få en bebis, en bebis till, bebisen kommer i Juni, så kul, då känns det roligare att komma dit i sommar, då våra små nästan är jämngamla, Hennes lål är ju redan snart 2 år. Tiden går så läskigt fort. Jag hoppas att hon får en pojke denne gång. Kul om hon lyckas få en av varje =).

Igår när jag och Niklas gick på natt promenad, för att jag kände att jag behövde komma ut, kände en olustig känsla ikroppen, kunde inte slappna av, ingen ro att sitta still, så vi gick ut och gick kl 12 inatt, min karl är bäst, kallt och mysigt va det i natt, bara vi ute, då gick vi och funderade, och kom på att det är inte långt kvar till Julafton och lillprinsens ankomst. Man blir nästan rädd, tiden springer iväg.

NU ÄR DEN DÄR J***A PLOGBILEN HÄR OCH FÖRSTÖR, SKA NOG GÅ UT OCH HOTA HAN SOM KÖR DEN.........

Nej nu måste jag sätta fart, försöker sitta här så länge som möjligt så jag slipper städa hahaha men känner mig så taskig.

Hoppas alla får en vit och mysig dag, ut med er alla och gör snöänglar.
Ät gul snö det kan vara öl =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0