Malin Olvenmo

Snökaos

Niklas kom inte iväg och jobba idag, Han kom inte ens upp på motorvägen, snökaos, vi har en snövall utanför vårt vardagsrumsfönster som är ca 1,5 m och högre blir den, snön yr utanför.. jag vill inte gå ut, Niklas har åkt med sin pappa till Håga ska se om han kan få tag i dubbdäck till bilen, våra vinterdäck suger, går knappt att komma fram. Jag har städat, jag och Niklas håller på att rensa här hemma, jajg blir tokig, på allt skit man har, har tagit bort ett vitrinskåp i vardagsrummet, och gjort om lite... Niklas tycker nog att jag är lagom jobbig, han har lovat mig att han ska fixa i källaren idag, så vi kan få ner allt där.. Han säger att jag har fått Boa mani innan bebisen kommer =) klart jag vill ha ordning, vill inte fixa med det när man har fullt upp med en liten bebis.
Ska på julavslutning på jobbet idag, men hur ska jag ta mig dit, vädret är hemskt ute, Ovädret va tydligen  i stan nu hörde jag på rykte, men hoppas att det lagt sig tills jag ska åka.

Yasmines slemm propp har gått, hurra för henne, hoppas bara att hon slipper åka in till förlossningen i snökaoset.
Om hennes bebis ändå gått 10 dagar övertiden kan han väll stanna tills ovädret dragit förbi, vill ju inte att dem ska köra av vägen. Tråkigt om något sånt skulle hända.
Själv är jag livrädd att ge mig ut, hatar när min karl är ute på vägarna, vill inte att något hemskt ska hända, jag litar på honom men inte på alla andra dårar ute i trafiken.
Nu ska jag ta ett varmt bad, hoppas att sammandragningarna efter min dammsugning ska släppa. Snart jul ännu inga julklappar är inhandlade =)..

Kommentarer
Postat av: yasmine modell och blivande mamma

du är för söt gumman.

hihi. ja nu får han ju gärna komma.

men slemmisen kan ju gå ett tag innan men med tanke på att jag borde va nära mål nu så hoppas jag på de. pöss o kjam

2009-12-17 » 19:48:00 URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0