Malin Olvenmo

sover mer än vad jag är vaken

Vaknade kl halv tolv idag, hur kan man sova så länge?? När Niklas jobbade så sov jag som längst till 10, men nu har vi blivit sjusovare,kan förstå att Niklas sover länge, han ligger och tittar på tv halv nätterna, men jag sover ju. Nu sitter man här med förvärkar igen, hur ska detta sluta frågar man sig själv. Hoppas bara att den lille stannar tills efter nyår. Nu har Niklas och Tobbe gått ut i kylan och lagat bilen, får se hur lång tid det kommer ta, jag ska försöka fixa lite är hemma, stryka och tvätta. Jag känner inte för att gå ut, halkade ju igår, sen är det as kallt kan inte stänga jackan =(.. ska leta efter nån gammal stor jacka i skåpet sen.

Undra om man kan må illa av sammandragningar och förvärkar, det kommer som i duster as jobbigt, hatar att vara nybörjare på detta.
As jobbigt att må illa, ska väll lägga mig i ett bad och se om det släpper. Annars blir det väll vila hela dan men jag börjar tröttna på allt vilande.
Längtar tills den lilla kommer ut så man får energi igen att göra en massa saker =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0