Malin Olvenmo

Sovmorgon och simma idag

Idag vaknade vi halv tolv så himla skönt, nu har man ätit havregrynsgröt med äppelmos, så nu är jag mätt, ska leta fram bikinin, ska åka och simma i Torvalla. Ska bli riktigt skönt att röra lite på sig. Hoppas bara inte att vattnet är allt för kallt..
Imorse vaknade jag 8 först hungrig, fick blåbärssoppa av min älskling och lillprinsen vaknade när mamma åt hehehe... satte igång och sparkade på mina revben fy vad ont det gjorde. Sen fick han hicka i en halv timme hahaha... stackars bebis.
Nu ska jag klä på mig och prova bikinin jag hoppas att den passar fortfarande.

Föreesten jag klarade att sitta 2 timmar i bion =) satt längst ut så det va väll därför. Filmen va bra, men nu hoppas jag att det kommer en till, för så kan den ju inte sluta. Hatar filmer med tvärt slut ...Men mysigt va det iallafall.

Ha en bra dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0