Malin Olvenmo

Vart inne igen

Nu har vi kommit hem från Sös, varit inne och kollat min bebis, han mådde toppen, har haft som tryck mellan benen, as jobbigt, men allt såg så fint ut va helt sluten så än så länge blir det ingen bebis, och det känns så skönt, dem såg att jag hade en del sammandragningar men inget anmärkningsvärt.. dem på förlossningen på sös är verkligen toppen, så trevliga. Va där ca en timme fick penecillin för misstänkt uvi så nu ska man äta det =)..
Idag har verkligen inte varit någon bra dag för mig, haft ont i magen hela dagen, vart på as piss humör, typ inte ätit någonting kan bero på det.. Vart as sugen på Risotto, sån där färdig man kan köpa, men det fanns ingenstans, så allt sög så jag åt blåbärssoppa och skorpor, vägrade äta något annat, hatar när man är sugen på något speciellt och det inte finns. stackars Niklas. Nu ska vi se klart på Wallanderfilmen som han hyrt åt oss, vi hann inte se klart den eftersom vi skulle vara på sös kl 21.00.
Nu känns allt bättre nu vet man varför man har ont, och cheesburgaren från mcdonalds satt fint nu på kvällen.
Har även lyckats halka ingen idag, rakt på rumpan gick ner i spagat inte skönt vill jag lova... God natt hoppas morgondagen blir till den bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0