Malin Olvenmo

Vinterpromenad men så trött

Hjälp så trött jag varit den senaste tiden, har haft värkar hela dagen nu, sovit som en stock, vill inte kliva upp ur sängen,,  Nu har jag iallafall tagit mig i kragen och ringt min barnmorska, känner att något är fel, kännt som tryck i huvudet, och värkar väldigt ofta, extremt trött och yr, fast jag äter bra. Jag hoppas inte att det är havandeskapsförgiftning, symtomen stämmer, och jag ska tydligen ha lättare att drabbas eftersom min mor haft det.
Nu har jag varit ute och gått en promenad med Tilda och Iris i det vackra vädret, kändes skönt att komma ut. Nu blir det nog att lägga sig en stund och vila. Får väll se när min barnmorska ringer tillbaka.
Jag har pratat med Niklas han skulle komma hem om ett tag, han skulle hämta Ida från fritids så jag slipper åka själv. Ska vara barnvakt idag då mamma jobbar kväll, ska försöka komma ut sen med hennes hundar på en långpromenad när Ida kommer hem.
Igår va vi på Ikea med Niklas förälldrar, fikade även där igår, väldigt trevligt, Mia hade sytt en Kattkorg åt Flizan den är jätte mysig, hoppas att hon tycker om den,det va en förtidig julklapp åt henne =). Nu vet ni alla vad som hänt sen sist. Härligt nu när kylan har kommit, riktigt kallt, biter i kinderna.

//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0