Malin Olvenmo

advent och soffan är underbar

Idag har jag legat på soffan precis hela dagen, sammandragningar och förvärkar precis hela dagen, ibland har jag trott att han skall komma ut. Men det får vi väll hoppas att han inte gör. Niklas har fixat med bilen, och han va snäll och gick ut med min mammas hundar. Det har varit riktigt skönt att bara ligga och slappa och inte göra nånting. Niklas kom på att vi kanske skulle äta någon middag, så det blev pizza den perfekta söndagsmaten framför tv, han e så snäll mot mig. Nu ligger han på badrumsgolvet och storstädar, han städar och rensar avlopp, det va jag som hade tänkt att göra det, men jag hann knappt börja innan han tog över, jag har iallafall dammsugit i vardagsrummet och hallen =P.... Nu sitter jag här och bloggar framför sex and the city filmen, kan söndagen få ett bättre avslut, en tjejfilm. Ska väll göra lite kvällsfika åt min älskade så han blir glad, funderar på the och kladdkaka. Vi har alltid kvällsmys på söndagarna, får väll se hur det blir med den saken nu när min karl storstädar, nästan så man inte vågar gå in i badrummet och kissa.
Nu säger jag godnatt, för jag kommer ändå inte skriva nå mer för ikväll, kvällen slutar väll som vanligt i sängen på ett eller annat sätt, antingen somnar jag i soffan och Niklas får släpa in mig i sängen, eller så går jag helt slut in i sovrummet =)


Godnatt hoppas alla haft en bra dag och första advent
// malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0